Kontaktannons

Fillip här, jag har fått en flickvän idag! Hon heter ipod, i like her very match! Min andra flickvän aka fru heter caroline, hon är DUM! Bara så alla vet, fick jag faktiskt gästblogga för amanda. Snällt va??? Jag är en kille på femton vårar, jag söker  nu nytt förhållande. Min fru är ett ass! Vill ni ha mig, kom och ta mig! Amanda ger ut mitt nummer till dom som frågar. PUSS, jag gillar långa promenader, hip hop. Men är en snäll svensk killem, och juste. Jag klär mig bara i a&f!!!!


Kommentarer
Postat av: katarina

jag är väldigt intresserad av filip, skulle jag kunna få hans nummer? (a)

2010-09-20 @ 11:13:10
Postat av: Anonym

neeee usch jag hatar promenader. Chips+soffa= <3

2010-09-20 @ 11:14:14
Postat av: Linda

Shit! Amanda kan inte du presentera honom för mig? :D

2010-09-20 @ 11:16:16
Postat av: KUngen

men mjauuu han låter ju riktigt läcker! Hur mycket kostar han? Skulle vilja köpa honom :)

2010-09-21 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0