the naked and famous



Anledningen till alla gamla bilder är att min lilla dator kraschade. Den kommer återupplivas av pappa snart, tills dess. Sommar bilder ! och fråga mig inte vad fan jag hade för inställning på kameran då,  för första bilden är ljus som fan.

Kom hem från skolan för kanske en timme sen, sofia envisades som vanligt med att åka till älvsjö station. Men det funkar. Hade ett fettigt jävla NO prov idag, och det gick väll inte som jag hoppades. Men jag känner mig dock väldigt duktig som var i skolan en timme tidigare för att plugga lite extra innan provet. Även fast vi hade sovmorgon. NU är det iaf äntligen fredag, och kvällen spenderas med älskade Yanira ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0