Jag vill ha dig här på riktigt igen


Säger godnatt med en bild på dig vackra Linda, jag är så otroligt glad över att du har det så bra därborta. Snälla ät lite Kentucky fried chicken åt mig, ahah! Längtar så otroligt tills du kommer tillbaka, vi ses snart igen och då är vi båda 18!!!! Får ändå ont i magen när jag tänker på dig, får alltid en känsla av tomhet. Känslan av att inte kunna träffa dig och snacka om allt, krama om dig, spela volleyboll tillsammans, kolla på vänner. Sedan sexan, två gånger i veckan har vi nästan alltid sets. Men inte längre, knäppt´eller vad?! Ett år kommer gå fortare än vi båda tror så vad har jag för rätt att sitta här och klaga. Hur som, jag älskar dig Linda Aamisepp.

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig så himla mycket. Mer än ord kan beskriva. Kommer aldrig vara helt hel utan dig.

Vi ses snart, jag lovar. Vi är så nära men ändå så långt bort. <3

2011-08-31 @ 07:26:50
URL: http://calinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0