Sitter på Yaniras jobb, just nu har hon ku...

Sitter på Yaniras jobb, just nu har hon kunder. Har egentligen inte något att skriva om, förutom hur enormt taggad jag är på de kommande veckorna. Se Håkan, The Ark, ta ut tandställningen, höstkläderna, färga håret ännu rödare. Blir helt galen av att tänka på allt. Blir paranoid över att jag inte kommer få bra platser till Håkan, att det ska regna på The Arks sista spelning någonsin och att allt blir inställt. Men nu struntar vi i allt skit som KAN hända och blickar framåt. Jag lever för musiken och framtiden. Jag pluggar för att nå min dröm, att bli skiljsmessoadvokat. Jag försöker att ta mina betyg med en klackspark för jag är lycklig och glädjen för musiken vinner över allt. Dags för höstterminen 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0