03 – Mina föräldrar

Jag vet inte vad jag ska skriva på denna punkt, min mamma och pappa betyder så oerhört mycket för mig. Jag älskar dom mer än något annat ! De ställer upp för mig vad det än är, vad det än gäller. Att de fortfarande är gifta glädjer mig så mycket, att är kärlek fortfarande finns kvar efter alla dessa år, även om det inte alltid visas. Mamma, jag är så stolt över henne, över hennes jobb och orken och tiden, att hon fortfarande pluggar, att hon kämpar och verkligen klättrar i karriären. Att hon är så ödmjuk och alltid står upp för sig själv och inte alls är rädd för att säga vad hon tycker. Kanske har jag ärft en liten den av det personliga draget, och det är jag glad över. Pappa, jaa...  du skämtar och ska alltid vara lite sådär smårolig, men det är alltid dig jag kan komma till om allt blir lite mycket. Du kan lyssna och förstå. Du är en ganska så tuff pappa tycker jag nog, du vindsurfar, åker snowboard och mountinbike...ganska tufft. Jag älskar er, alltid, oavsätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0