Dag 06 – Om det här vore min sista dag


Om det här vore min sista dag, vad skulle jag göra? Jag tror väll att jag skulle gråta i en timme och sen börja ta vara på minsta lilla sekund. Jag skulle säga och göra allt det jag inte vågat, vara med mina nära och kära och bara njuta. Ta masso av foton och kanske skriva en sista låt. Det är svårt det där, för egentligen borde man kanske ta vara på dagarna lite mer än vad man gör. Kanske vara med sina kompisar lite oftare, våga göra det man tänker på, det man drömmer om och göra saker med sin familj lite mer. Inte leva som om det vore ens sista dag, men kanske ta vara på dagen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Brukar säga att man ska leva som om det vore ens typ näst näst sista dag! Då kan man säga till killen att man är kär i den. Sen om han är kär tillbaka så kan man mysa i 2 dagar, o sen dör man. Det vore ju nice ändå. Bättre än sista dagen i alla fall.

puss amanda, vi ses snart igen. Hehehehe

2011-02-14 @ 22:42:37
URL: http://www.lindas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0