give me something


Godkväll mina damer och herrar, ska snart bege min in i duschen... Skolan idag flöt på snabbt och väl hemma satte jag mig faktiskt och pluggade. Dock kanske bara 30 minuter men bättre än inget. Har känt mig så trött på senaste tiden, och det sitter i dag ut och dag in. Inte blir det bättre av att alltid skjuta upp plugget till de sista småtimmarna in på dygnet, och även fast jag pluggar sjukt mycket så unnar det mig inte och mina betyg, skit. Just nu känns det inte som om mitt liv har någon slags riktning, inget mål. Känner mig jävligt trist och grå, men det kommer väll tillbaka snart. Inspiration tack... Ge mig något att se fram till, att längta till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0