2011


2011, lite ovant sådär. Vet inte riktigt vad jag ska börja med att skriva? Detta är har varit helt underbar men det har även funnits dagar, då allt varit hemskt men sånt ska man inte tänka på. Nu är det nytt år som gäller, ut med skiten och in med det härliga. Det som har gjort mitt år till ett extra fantasktit år är mina vänner, jag älskar er och utan er skulle inte jag vara jag. Ni vet exakt vilka ni är, exat.
Ett år är över, och vi är fortfarande tillsammans, det är inte alltid enkelt men jag finns alltid här vid er sida. Den dagen som någon av er faller,kommer jag alltid vara strax bakom. Tack alla mina vänner för att ni gör mig glad på dom mest hemska dagarna, för att ni finns där vad det än gäller, för att ni får mig och le och för att ni låter mig vara just, mig. Ni ska veta, att ni betyder otroligt mycket för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0