Vid parken där jag jobbar


Kvalitetstid med sig själv är något som är otroligt viktigt enligt mig, det är på något sätt då man lär känna sig själv och bestämmer sig för vem man vill vara. Satt i vasaparken helt för mig själv idag, ätandes på min pastasallad som dessutom var på extrapris om ni vill veta. Solen sken, barn skratt hördes från fotbollsplanen och kärlekspar satt i skuggan och myste. Själv satt jag ensam, men. Det är en viss känsla att sitta själv bland folk som pratar och babblar på om allt från strunt till skitsnack till allvarligt. Att få tänka exakt vad man vill utan att behöva oroa sig för vad folk ska tycka om dittan och dattan. Att inte alltid behöva öppna sin mun för att säga något, utan att bara vara sig själv. I mig själv känner jag att jag är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0