Helt perfekt


Ni får ursäkta för mitt osminkade ansikte, mitt riktiga jag... (Varför måste tjejer alltid skriva när man är osminkad ? Jaja, jag fortsätter förklara) Men om det ända man gjort är att jobbat övertid, ätit någon viktig middag med familjen och varit en kort stund med en nära vän så skiter jag i det. Jag har haft en lagom bra dag, huvudvärken är min värsta fiende, piller mina bästa vänner. Men imorgon är det skolavslutning, FAN vad tiden går fort. Ett år, tolv månader, 52 veckor, 365 dagar och 8760 timmar. Okej, skolan är inte exakt ett år. Jag vet, men ni fattar meningen. Skolåret har varit jävligt roligt, men ändå med upp och nedgångar. Mycket sjuka saker har hunnit hända. Men imorgon, så går jag iallafall ut 1:an! BARA TVÅ ÅR KVAR, ETT TILL 18! Woo.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0