Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.


Jag tycker att det är viktigt att ta vara på sin tid, att göra det man vill och att göra det man gillar. Därför är mitt mål med livet inte så svårt utan jag vill helt enkelt bara leva lyckligt. Jag vill som de flesta andra i framtiden ha ett bra jobb, en man jag är kär i och ha barn. Helst en liten lägenhet inne i stan, eller en stor villa någonstans. Men vem fan vet, när man inte ens vet vad som händer imorgon. Mina drömmar där emot, är helt annorlunda. Min största dröm är nog att bli en musiker, jag vill kunna försörja mig på musik. Ibland funderar jag på om jag vill bli författare, en liten dröm jag också har. Dock inte lika brinnande som den för musiken, men den sidan av mig finns där. Och mina önskningar, jag önskar så mycket men endå så lite. Jag avslutar med ett fint citat av James Dean, kanske inte något man kan följa till 100%, men man ska kanske försöka?
"dream as if you'll live forever live as if you'll die today"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0