You are my sunshine, my only sunhine. You make me happy....

På bägäran av linda, så ska jag härmed alltså skriva ett inlägg helt tillägnat åt henne. Jag vill egentligen förtsätta kolla på min film, men visst visst. Älskade linda, du är bäst ingen prostest. (protesten försvann och jag vann) nej, men du är en av mina närmaste vänner. Du är snygg, har ovanligt rolig humor och mjaa... du är min ponihest. Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag kommer sakna dig när du drar över till andra sidan atlanten. Vem fan ska jag vara med under volleybollträningarna, under tuneringarna. Jag kommer aldirg mer kunna besöka ditt jobb, och jag kommer inte träffa dig. Ush vad jag inte vill att du ska åka, ett år utan dig. Det kommer inte funka, bajs. Vi ska skypa varje dag och du ska blogga så ofta du kan. Men ska inte vara sån nu, utan vi har faktiskt tre månader kvar tillsammans, innan du åker. Och ohh vad vi ska ha roligt, vi ska hinna njuta av sommaren tillsammans. Sugen på en prommis i gamla stan när solen skiner igen föresten?
Nu blev inlägget lite långt och flumm... men du förstår linda, att jag har lite svårt att sätta ord på mina känslor. Men en sak är säker iallafall. Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Linda

gnägg gnägg iiihahahaa gnägg. <3

2011-03-21 @ 16:30:02
URL: http://calinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0