Gitarrer & bas, trummor & hat







Weheartit. Dagen har varit ovärd, inte för att klaga men det har varit ett jävla åkande. Började med att jag försov mig till studebesöket. Missade bussen och fick vänta i 14 min. Fick hur som ett sms 8.30 "har du glömt att det är armemuseét idag". Jag for upp och var inne vid Östermalmstorg på en timme och väl framme fick jag vänta än halvtimme på att bli insläppt, sedan så gick jag omkring ensam inne på museét och höll på att pissa på mig av rädsla och tillslut hjälpte en vakt mig att hitta. Dock var besöket jävligt roligt! Sedan bar den tillbaka till skolan, äta snabb lunch och sedan hade jag en halv geografi lektion för att jag skulle till tandläkaren. Väl framme där fick jag vänta 25 minuter och sedan gå in, hämta någon typ av nattandställning och sedan åka hem. Oj vad nu egentligen inte bryr er men jaja. Nu blir det plugg inför duggan imorgon. Freed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0