Joy Surrender












Rasmus Seebach, Mimikry, Mando Diao, Bob Dylan, Journey, Håkan Hellstom 3x. Fyfan vad underbart, och än är det inte slut! The Ark, (Deras sista spelning, någonsin.GAAAH!) om en vecka kommer sätta slut på musiksommaren 2011 perfekt! Och Elina, jag är dig evigt tacksam över att du föjt med mig på nästan allt! Att du följde med mig till Peace and Love. Bara över en dag, för att jag ville se Bob Dylan är det finaste någon någonsin gjort för mig, och tro mig. Det finns inte mycket som kommer slå det! Är så jävla lyckligt över att ha dig i mitt liv! Till slut, tack musiken. Tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: E

Du vet att jag alltid ställer upp <3

2011-09-11 @ 11:35:22
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0