Min blogg/mitt liv/mina känslor

Det gör så ont att släppa taget i tron om att något ska bli bättre men visar sig bli sämre än någonsin. Jag har aldrig varit så besviken på en människa i hela mitt jävla liv. Aldrig. Att en människa aldrig hör av sig och faktiskt slutat bry sig är en hemsk känsla. Att man inte kämpar visar ännu mer att personen gett upp och inte bryr sig och för mig gör det ont. Jag får ont längst in i mig, längst in i hjärtat. Men nu ska inte mina känslor få tynga ned mig längre. Nu måste jag gå vidare för att må bättre själv. Nu måste jag släppa taget på riktigt. Jag trodde att det betydde mer än vad det tydligen gör. En så självupptagen människa, en förändrad människa. Jag skulle ha gjort allt för sig, jag skulle fan offrat min hand för dig. Min hand som jag spelar musik med och som gör mitt liv. Det här är mina äkta känslor, skratta ni åt hur töntigt det låter min nu är det slut för fan. Nu ska jag skratta och må bra, vara med person som jag älskar över allt på denna jord. För det är hos dom jag kan vara den jag är, kunna säga vad jag tycker och bli accepterad för exakt den jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0